Reklamace a vrácení zboží

Dorazil Vám vadný produkt a nebo ho chcete vrátit? Níže naleznete postupy u obou případů.

1) Reklamace

Na většinu našeho zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců (vyjma vybraných akumulátorů - 6 měsíců). V případě, že chcete zboží reklamovat, vyplňte prosím následující formulář, který přiložte ke své zásilce společně s reklamovaným zbožím (případně zašlete na e-mail info@ramon.cz): 

Před odesláním zboží nás nejdříve kontaktujte telefonicky na čísle +420 776 111 666 či na e-mailu info@ramon.cz

2) Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

V případě, že budete chtít zboží vrátit v zákonné lhůtě 14-ti dní, vyplňte prosím následující formulář, který přiložte ke své zásilce společně s vráceným zbožím (případně zašlete na e-mail info@ramon.cz

Před odesláním zboží nás nejdříve kontaktujte telefonicky na čísle +420 776 111 666 či na e-mailu info@ramon.cz

Vrácené zboží musí být zasláno v původním obalu (krabici) s veškerým dodaným příslušenstvím a dokumenty. Zboží nesmí být poškozeno a nijak znečištěno. 

Reklamované či vrácené zboží zasílejte na adresu:

RAMON COMMUNICATION, s.r.o.
Tanvaldská 40
463 11 Liberec 30
Česká republika

UPOZORNĚNÍ - dbejte prosím na správné a dostatečné zabalení zásilky, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Balík neposílejte na dobírku. Takový balík nepřebíráme.

Více informací k reklamacím a vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.